Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta w Krynicy Morskiej
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta w Krynicy Morskiej

Menu przedmiotowe

Tagi

Czym zajmuje się Urząd - tekst łatwy do czytania i rozumienia

Urząd Miasta w Krynicy Morskiej pomaga mieszkańcom i turystom. Urząd wykonuje różne zadania. Jego celem jest poprawienie życia w mieście. Oto, czym zajmuje się Urząd:

  1. Pomoc w załatwianiu spraw
    Urząd pomaga mieszkańcom załatwiać różne sprawy. Na przykład rejestruje mieszkańców, wydaje zaświadczenia i decyzje.

  2. Plany dla miasta
    Urząd planuje, jak ma wyglądać miasto. Określa, co może być zbudowane w różnych miejscach. Urząd także daje pozwolenia na budowy i inwestycje.

  3. Dbamy o drogi i chodniki
    Urząd dba o to, żeby drogi, chodniki i oświetlenie były w dobrym stanie. Naprawia to, co jest uszkodzone.

  4. Ochrona środowiska
    Urząd dba o czystość w mieście. Zajmuje się segregowaniem śmieci i odbiorem odpadów. Dba też o zieleń i o wodę.

  5. Kultura, turystyka i sport
    Urząd organizuje imprezy kulturalne, koncerty i festiwale. Promuje miasto jako miejsce do odpoczynku. Wspiera także sport i turystykę.

  6. Pomoc ludziom
    Urząd pomaga osobom, które tego potrzebują. Na przykład wspiera osoby starsze, chore lub mające trudności w życiu codziennym.

  7. Bezpieczeństwo
    Urząd dba o bezpieczeństwo w mieście. Współpracuje z policją i strażą pożarną. Dba o porządek i reaguje w sytuacjach kryzysowych.

Burmistrz i urzędnicy

Na czele Urzędu Miasta stoi Burmistrz, który kieruje jego pracą. Burmistrz współpracuje z urzędnikami, którzy pomagają mieszkańcom i turystom. Urzędnicy zajmują się różnymi sprawami, takimi jak obsługa wniosków, wydawanie decyzji czy organizowanie wydarzeń.

Dni i godziny otwarcia Urzędu

Urząd Miasta w Krynicy Morskiej jest otwarty od poniedziałku do piątku w następujących godzinach:

  • poniedziałek: 7:00 - 15:00

  • wtorek: 7:00 - 15:00

  • środa: 7:00 - 15:00

  • czwartek: 7:00 - 15:00

  • piątek: 7:00 - 15:00

Kasa jest czynna codziennie w godzinach 8:00 - 13:00.

Dane teleadresowe

Urząd Miasta w Krynicy Morskiej
Górników 15,
82-120 Krynica Morska

  • telefon: 55 247 65 27

  • fax: 55 247 65 66

  • e-mail: um@krynicamorska.tv

  • ESP ePUAP: /8hisl3o367/SkrytkaESP

  • ADE AE: PL-97982-16951-HSSSI-23

Jeśli przyjedziesz do nas autem
Zaparkuj na parkingu od strony ul. Górników. Tu znajdziesz jedno miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Masz prawo wstępu do urzędu z psem asystującym
Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną, możesz wejść do Urzędu z psem asystującym. Pies musi mieć uprząż i certyfikat potwierdzający status psa asystującego. Musisz mieć także przy sobie zaświadczenie o szczepieniach weterynaryjnych psa.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Zaboklicki

Data wytworzenia:
31 mar 2025

Osoba dodająca informacje

Marcin Zaboklicki

Data publikacji:
31 mar 2025, godz. 11:24

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Zaboklicki

Data aktualizacji:
31 mar 2025, godz. 11:24